Google'da ücretli sponsorlu reklam vermek istiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Google Partner sertifikalı Ads uzmanı olarak 10 yıldır Google Reklam Yönetimi hizmeti veriyoruz.
Etkileyici reklamlar oluşturuyor, teklif stratejilerini ve kampanya ayarlarını optimize ederek maksimum dönüş almanızı sağlıyoruz.
Google reklamlarının karmaşık dünyasında kaybolmayın. Siz işinize odaklanın, Google ücretli sponsorlu reklam verme işini uzman ekibimize bırakın.
Google Ads reklam ücretleri; reklam bütçesi ve aylık reklam yönetim ücreti toplamından oluşur. Reklam bütçesi, sektörünüze ve bulunduğunuz şehre göre değişiklik gösterecektir. Reklamlarınızın başarılı sonuçlar vermesi için aylık 8.000 TL ile 10.000 TL arasında bir reklam bütçesi ile başlamanızı tavsiye ederiz.
Google'da reklam vermek isteyen işletmeler için başlangıç paketinin aylık maliyeti, 3.000 TL reklam yönetim ücreti ve 8.000 TL reklam bütçesi olmak üzere toplamda 12.000 TL'dir. Reklam bütçesi, reklamlarınızın Google arama sonuçlarında ve diğer platformlarda gösterilmesi için Google'a ödenen tutardır.
Ayrıca, Google Ads reklam hesabının kurulumu ve kampanyaların oluşturulması için tek seferlik 6.000 TL kurulum ücreti alınır. Bu ücret, Google Ads hesabınızın oluşturulması, reklam kampanyalarınızın yapılandırılması ve optimize edilmesi süreçlerini kapsar.
Google ücretli sponsorlu reklam maliyetleri hakkında detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
Google Reklam ÜcretleriGoogle Ücretli Sponsorlu Reklam Google Ads (eski adı Google AdWords), Google tarafından sunulan bir online reklamcılık platformudur. İşletmelerin, ürün ve hizmetlerini Google arama sonuçlarında, YouTube'da, Gmail'de ve Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki milyonlarca web sitesinde tanıtmalarına olanak tanır.
Google Ads’in en yaygın reklam türü, Gogole arama sonuçları sayfasında görüntülenen arama reklamlarıdır. Bu reklamlar, reklamverenin ürün ve hizmetlerine yönelik alakalı aramalarda ortaya çıkar. Bununla birlikte işletmeler, Google Ads’i kullanarak görsel reklamlar, alışveriş reklamları, YouTube reklamları ve daha fazlasını da yayınlayabilir.
Google ücretli sponsorlu reklam türleri şunlardır; arama ağı reklamları, görüntülü reklamlar, alışveriş reklamları, video reklamları, yerel işletme reklamları, uygulama reklamları ve talep yaratma reklamları. Bu reklam türlerinin nasıl çalıştığını örneklerle birlikte aşağıda listeleyelim:
Aşağıdaki örnek resimde "spor ayakkabı" araması yapıldığında, Google Arama Ağı Reklamlarının ve organik sonuçların nasıl listelendiği gösterilmiştir.
Aşağıdaki örnek resimde görüldüğü gibi bir alış veriş mağazasının reklamı, bir spor haber sitesinde yayınlanmaktadır.
Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, bir kullanıcı "spor ayakkabı" araması yaptığında, arama sonuçlarında farklı mağazaların spor ayakkabı reklamları, resimleri ve fiyatlarıyla birlikte yer alıyor.
Aşağıdaki örnek resimde görüldüğü gibi, Google Ads'in tanıtım videosu, YouTube'da video reklam olarak yayınlanıyor.
Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, "otel" araması yapıldığında, üst sıralarda yerel işletme reklamları yer almaktadır.
Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, Google Play'de satranç oyunları araması yapıldığında üst sırada uygulama reklamları yer almaktadır.
Aşağıdaki örnek resimde, talep yaratma reklamları, Gmail'in Tanıtımlar sekmesinde yer alıyor..
Google ücretli sponsorlu reklam vermek için şimdi arayın 0506 638 80 82
Yaklaşık 10 yıldır sunduğumuz Google ücretli sponsorlu reklam verme hizmetimizle, küçük ve orta ölçekli işletmelerin daha çok müşteriye ulaşmalarına yardımcı oluyoruz. Web sitesi ve Google reklamlarında yapmış olduğumuz optimizasyonlar sayesinde, daha az reklam harcamasıyla, daha çok dönüşüm alınmasına olanak sağlıyoruz.
Şimdiye kadar 100+ işletmeye web sitesi ve reklam yönetimi hizmeti verdik. Bazı işletmelerin reklam harcamalarını %70-80 oranında azaltırken, bazılarının da müşteri sayısının 15-20 kat artmasını sağladık.
Google reklam tıklama ücretleri, ortalama 1 TL ile 30 TL arasında değişebilir ve bu ücretler Tıklama Başı Maliyet (TBM) olarak adlandırılır. Tıklama başı maliyet; sektörünüz, reklam kalitesi ve web sitesi içeriğiniz gibi faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterir. Bazı sektörlerde tıklama başına sadece birkaç kuruş öderken, bazı sektörlerde bu maliyet 30 TL’nin üzerinde olabilir.
Google Ads reklam bütçesi, birçok faktöre bağlı olarak değişir ve "tek beden herkese uyar" diye bir cevap yoktur. Reklam bütçesini istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz, alt veya üst sınır yoktur. Reklamlardan başarılı sonuçlar elde etmek için 10.000 TL aylık bütçe ile başlamanızı öneririz.
Genel olarak Google reklamları yayınlanmaya başladığı an dönüşüm almaya başlarsınız. Ancak bazı kampanya türleri için birkaç gün veya birkaç hafta süre gerekebilir. Reklamlarınızdan maksimum verimi alabilmeniz için reklamlarınızın bir süre yayınlanması ve elde edilen veriler ışığında optimize edilmesi gerekir.
Evet, web siteniz olmadan da Google'da reklam verebilirsiniz. Sosyal medya hesabınızı veya Google haritalarda kayıtlı işletmenizi kullanarak reklam verebilirsiniz. Bununla birlikte, doğru yapılmış bir web sitesi ile, aynı bütçeyi kullanarak, %60-70 daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz.
Evet, Google Ads kampanyalarınızı istediğiniz zaman durdurabilir, istediğiniz zaman yeniden başlatabilirsiniz.
Google ücretli sponsorlu reklam vermek için şimdi arayın 0506 638 80 82