Renkler Merich

Google Ücretli Sponsorlu Reklam (Google Ads)

Google'da ücretli sponsorlu reklam vermek istiyorsanız, bizimle iletişime geçebilirsiniz. Google Partner sertifikalı Ads uzmanı olarak 10 yıldır Google Reklam Yönetimi hizmeti veriyoruz.

  • Google Ads Kampanya Kurulumu ve Yönetimi
  • Mevcut Reklamlarınızı Optimize Ederek Performansı Artırma
  • Ücretsiz Reklam Analizi ve Danışmanlık

Etkileyici reklamlar oluşturuyor, teklif stratejilerini ve kampanya ayarlarını optimize ederek maksimum dönüş almanızı sağlıyoruz.

Google reklamlarının karmaşık dünyasında kaybolmayın. Siz işinize odaklanın, Google ücretli sponsorlu reklam verme işini uzman ekibimize bırakın.

Google Ücretli Sponsorlu Reklam Verme Google Ads Ücretler ve Paketler
Renkler Merich

Google Ücretli Sponsorlu Reklam Maliyetleri Ne Kadar?

Google Ads reklam ücretleri; reklam bütçesi ve aylık reklam yönetim ücreti toplamından oluşur. Reklam bütçesi, sektörünüze ve bulunduğunuz şehre göre değişiklik gösterecektir. Reklamlarınızın başarılı sonuçlar vermesi için aylık 8.000 TL ile 10.000 TL arasında bir reklam bütçesi ile başlamanızı tavsiye ederiz.

Google'da reklam vermek isteyen işletmeler için başlangıç paketinin aylık maliyeti, 3.000 TL reklam yönetim ücreti ve 8.000 TL reklam bütçesi olmak üzere toplamda 12.000 TL'dir. Reklam bütçesi, reklamlarınızın Google arama sonuçlarında ve diğer platformlarda gösterilmesi için Google'a ödenen tutardır. 

Ayrıca, Google Ads reklam hesabının kurulumu ve kampanyaların oluşturulması için tek seferlik 6.000 TL kurulum ücreti alınır. Bu ücret, Google Ads hesabınızın oluşturulması, reklam kampanyalarınızın yapılandırılması ve optimize edilmesi süreçlerini kapsar.

Google ücretli sponsorlu reklam maliyetleri hakkında detaylı bilgiye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:

Google Reklam Ücretleri
Renkler Merich

Google Ücretli Sponsorlu Reklam (Google Ads) Nedir?

Google Ücretli Sponsorlu Reklam Google Ads (eski adı Google AdWords), Google tarafından sunulan bir online reklamcılık platformudur. İşletmelerin, ürün ve hizmetlerini Google arama sonuçlarında, YouTube'da, Gmail'de ve Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki milyonlarca web sitesinde tanıtmalarına olanak tanır.

Google Ads’in en yaygın reklam türü, Gogole arama sonuçları sayfasında görüntülenen arama reklamlarıdır. Bu reklamlar, reklamverenin ürün ve hizmetlerine yönelik alakalı aramalarda ortaya çıkar. Bununla birlikte işletmeler, Google Ads’i kullanarak görsel reklamlar, alışveriş reklamları, YouTube reklamları ve daha fazlasını da yayınlayabilir.

Google ücretli sponsorlu reklam türleri şunlardır; arama ağı reklamları, görüntülü reklamlar, alışveriş reklamları, video reklamları, yerel işletme reklamları, uygulama reklamları ve talep yaratma reklamları. Bu reklam türlerinin nasıl çalıştığını örneklerle birlikte aşağıda listeleyelim:

Arama Ağı Reklamları

  • Arama ağı reklamları, Google arama sonuçlarında, kullanıcıların yaptığı aramalara göre gösterilir.
  • Metin tabanlıdır ve genellikle bir başlık, açıklama ve web sitesi URL'si içerir. Telefon numarası ve Whatsapp uzantıları da kullanılabilir.
  • Örneğin, bir kullanıcı "spor ayakkabı" araması yaptığında, arama sonuçlarının üstünde ve altında ayakkabı mağazalarının reklamları görünebilir.

Aşağıdaki örnek resimde "spor ayakkabı" araması yapıldığında, Google Arama Ağı Reklamlarının ve organik sonuçların nasıl listelendiği gösterilmiştir.

Google Ads Arama Ağı Reklamları

Görüntülü Reklamlar

  • Görüntülü reklamlar, Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki milyonlarca web sitesinde, mobil uygulamada ve YouTube'da gösterilir.
  • Resim, animasyon veya video gibi farklı formatlarda olabilir.
  • Marka bilinirliğini artırmak, ürün tanıtımı yapmak veya web sitesine trafik çekmek için idealdir.

Aşağıdaki örnek resimde görüldüğü gibi bir alış veriş mağazasının reklamı, bir spor haber sitesinde yayınlanmaktadır.

Google Ads Görüntülü Reklamlar

Alışveriş Reklamları

  • Alışveriş reklamları, Google arama sonuçlarında, "Alışveriş" sekmesinde ve Google Görüntülü Reklam Ağı'nda gösterilir.
  • Ürün resmi, fiyatı ve mağaza adı gibi bilgiler içerir.
  • E-ticaret siteleri için idealdir, çünkü kullanıcılara doğrudan ürünlerini sergileme imkanı sunar.

Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, bir kullanıcı "spor ayakkabı" araması yaptığında, arama sonuçlarında farklı mağazaların spor ayakkabı reklamları, resimleri ve fiyatlarıyla birlikte yer alıyor.

Google Ads Alışveriş Reklamları

Video Reklamları

  • Video reklamları, YouTube'da ve Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki diğer video içeriklerinde gösterilir.
  • Farklı formatlarda olabilir, örneğin atlanabilir reklamlar, atlanamayan reklamlar veya tampon reklamlar.
  • Marka bilinirliğini artırmak, ürün tanıtımı yapmak veya hikayeler anlatmak için etkili bir yoldur.

Aşağıdaki örnek resimde görüldüğü gibi, Google Ads'in tanıtım videosu, YouTube'da video reklam olarak yayınlanıyor.

Google Ads Video Reklamları

Yerel İşletme Reklamları

  • Google yerel işletme reklamları, Google Haritalar ve Google Arama'da, kullanıcıların yakındaki işletmeleri aradığında gösterilir.
  • İşletme konumu, telefon numarası, yol tarifi ve web sitesi gibi bilgiler içerir.
  • Fiziksel mağazaları olan işletmeler için idealdir, çünkü müşterilerin mağazayı bulmasını ve ziyaret etmesini kolaylaştırır.

Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, "otel" araması yapıldığında, üst sıralarda yerel işletme reklamları yer almaktadır.

Google Ads Yerel İşletme Reklamları

Uygulama Reklamları

  • Uygulama reklamları, Google Play, Google Arama, YouTube, Google Görüntülü Reklam Ağı ve diğer yayıncı uygulamalarında gösterilir.
  • Mobil uygulama indirmelerini veya uygulama içi etkileşimi artırmak için kullanılır.

Aşağıdaki örnek resimde görüldü gibi, Google Play'de satranç oyunları araması yapıldığında üst sırada uygulama reklamları yer almaktadır.

Google Ads Uygulama Reklamları

Talep Yaratma Reklamları

  • Talep yaratma reklamları, YouTube ana sayfasında, Gmail'in Tanıtımlar ve Sosyal sekmelerinde ve Google Discover akışında gösterilir.
  • Kullanıcıların ilgi alanlarına göre kişiselleştirilmiş reklamlar sunar.
  • Marka bilinirliğini artırmak ve yeni müşterilere ulaşmak için idealdir.

Aşağıdaki örnek resimde, talep yaratma reklamları, Gmail'in Tanıtımlar sekmesinde yer alıyor..

Google Ads Talep Yaratma Reklamları

Google ücretli sponsorlu reklam vermek için şimdi arayın 0506 638 80 82

Renkler Merich

Neden Biz?

Yaklaşık 10 yıldır sunduğumuz Google ücretli sponsorlu reklam verme hizmetimizle, küçük ve orta ölçekli işletmelerin daha çok müşteriye ulaşmalarına yardımcı oluyoruz. Web sitesi ve Google reklamlarında yapmış olduğumuz optimizasyonlar sayesinde, daha az reklam harcamasıyla, daha çok dönüşüm alınmasına olanak sağlıyoruz. 

Şimdiye kadar 100+ işletmeye web sitesi ve reklam yönetimi hizmeti verdik. Bazı işletmelerin reklam harcamalarını %70-80 oranında azaltırken, bazılarının da müşteri sayısının 15-20 kat artmasını sağladık.

Google Ads Uzmanı Hakkında Neden Biz
Renkler Merich

Başarı Hikayerleri

BRN Grup
Önceden reklamlara çok para harcıyorduk ama istediğimiz sonuçları alamıyorduk. Eyüp bey ile çalışmaya başladıktan sonra maliyetlerimiz %50 oranında azaldı, dönüşüm oranlarımız ise beklediğimizden daha fazla arttı. Harika bir iş çıkarıyorlar. Profesyonel yaklaşımları, detaylı raporlamaları ve sürekli optimizasyon çalışmaları sayesinde bütçemi en verimli şekilde kullanıyorum. Kesinlikle tavsiye ederim!
Kaplan Beyaz Eşya
Eyüp bey, işletmemizin reklam yönetimini üstlenerek müşteri potansiyelimizi ciddi anlamda artırdı. Hedef kitlemizi tam olarak belirleyerek reklamlarımızı optimize etti ve sonuç olarak satışlarımızda ciddi bir artış gördük. Sadece birkaç hafta içinde hem maliyetlerimiz düştü hem de dönüşüm oranlarımız yükseldi. Disiplinli ve sonuç odaklı bir çalışma prensipleri var. Çok teşekkür ederiz!
Şeref Elektronik
Daha önce birkaç ajansla çalıştım ama Eyüp bey kadar profesyonel bir Google Ads Uzmanı görmedim. Hem Google Ads yönetiminde hem de iletişimde mükemmeller. İşletmemizin ihtiyaçlarını anlayarak bize özel bir strateji geliştirdiler ve reklamlarımızı hedef kitlemize en etkili şekilde ulaştırdılar. İşini bilen profesyonel bir ekip. İşletmemize kattıkları değer için teşekkür ederiz.
Renkler Merich

Sık Sorulan Sorular

Hayır, Google'da ücretsiz reklam vermek maalesef mümkün değil. Google ile reklam verebilmek için reklam bütçenizin olması gerekir. Ayrıca Google ile yapılan reklam harcamaları için devlete %7 KDV ödenmektedir. Google reklam bütçesine KDV dahildir.

Google reklam tıklama ücretleri, ortalama 1 TL ile 30 TL arasında değişebilir ve bu ücretler Tıklama Başı Maliyet (TBM) olarak adlandırılır. Tıklama başı maliyet; sektörünüz, reklam kalitesi ve web sitesi içeriğiniz gibi faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterir. Bazı sektörlerde tıklama başına sadece birkaç kuruş öderken, bazı sektörlerde bu maliyet 30 TL’nin üzerinde olabilir. 

Google Ads reklam bütçesi, birçok faktöre bağlı olarak değişir ve "tek beden herkese uyar" diye bir cevap yoktur. Reklam bütçesini istediğiniz gibi belirleyebilirsiniz, alt veya üst sınır yoktur. Reklamlardan başarılı sonuçlar elde etmek için 10.000 TL aylık bütçe ile başlamanızı öneririz.

Genel olarak Google reklamları yayınlanmaya başladığı an dönüşüm almaya başlarsınız. Ancak bazı kampanya türleri için birkaç gün veya birkaç hafta süre gerekebilir. Reklamlarınızdan maksimum verimi alabilmeniz için reklamlarınızın bir süre yayınlanması ve elde edilen veriler ışığında optimize edilmesi gerekir. 

Evet, web siteniz olmadan da Google'da reklam verebilirsiniz. Sosyal medya hesabınızı veya Google haritalarda kayıtlı işletmenizi kullanarak reklam verebilirsiniz. Bununla birlikte, doğru yapılmış bir web sitesi ile, aynı bütçeyi kullanarak, %60-70 daha çok müşteriye ulaşabilirsiniz. 

Evet, Google Ads kampanyalarınızı istediğiniz zaman durdurabilir, istediğiniz zaman yeniden başlatabilirsiniz.

Google ücretli sponsorlu reklam vermek için şimdi arayın 0506 638 80 82

Google Ücretli Sponsorlu Reklam

Bu yazıyı faydalı buldunuz mu?

Logo
MERİCH
5
(26)
Ücretli Sponsorlu Reklam, Google Reklam Verme
chevron-down